søndag den 19. januar 2014

En blæsende, kold søndag

OG så et det ikke lyst ret længe.

Godt at man kan beskæftige sig indendøre.
Mange ting fik jeg ikke færdiglavet i 2013 men dog nogle
har taget billeder og vil prøve at få det lagt på bloggen.
men ikke i dag, for her vil jeg vise et af de projekter som jeg har tænkt mig at sy i 2014

At applikere en  hollyhock eller på dansk en stokrose

Det er en bom 2014, men det er den første blok Stokrosen som jeg vil sy, 
tror ikke at jeg vil lave hele tæppet - men man kan jo altid gemme dem til senere. 
og jeg kan ikke li' potten, så der skal en anden til

Blokken ligger der til en ny kommer på til 1 februar

I julen har jeg brugt tid på at skære firkanter til et bytte og til et dinosauertæppe, 
nu skal det sys
Rigtig god aften
Birgith

Ingen kommentarer:

Send en kommentar